Ruginye..

Assalamualaikum..

Pejam celik-pejam celik daa nak penghujung cuti sekolah bulan Mac.. Homework ada cikit lagi yang tak beres.. Sekarang nie baru lepas tengok Gelanggang Akhir Raja Lawak,yang dihoskan oleh Jozan.. (Saje bgtau) Korang memang lawak laa. 4 Pemenang nya ialah Man Tujuan aku sebnar ialah  nak cerita pasal Akim akan buat konsert dengan Tomok kat Terengganu esok. Aku ambil kisah ni sebab maghrib tadi sepupu aku yang form 5 tahun ni ada msej kat aku.. Dia cakap sekarang ni diorang duk kat Terengganu.. Itu aku dah tahu..yang aku baru  diorang menginap satu hotel dengan Akim and Tomok.. Best nye kalau aku yang pergi.. Tak dapat aku bayangkan laa.. eee.. Mesti best kan..? Tapi tak pe, walaupun aku tak dapat pergi.. aku dah pesan ngan sepupu aku tu suh ambil gmabar Akim n Tomok. Sepupu aku sorang lagi yang sama umur ngan aku pun tahu gak.. Dia ada call aku, dia cakap kat suh cakap kat sepupu aku satu lagi suh pegi ketuk pintu bilik Akim malam nie.. mntak autograf n ambil gambar.. eee.. beruntung sepupu akusorang nie dapat jumpa.. Admin Akim cakap.. Akim and Tomok akan uat Konset Ekslusif  Akim dengan Tomok dekat Hotel Primula Beach esort,Terengaanu pada pukul 12pm pada 19/3/2011 esok...Aku sempat pesan dengan sepupu aku suruh dia ambil gambar esok.. ee.. best nye lau dpat.. eemm.. Rasa2 aku dah x de idea nak tulis nie.. Okey lah.. kite berhenti sampai sini shja untuk malam nie.. jumpa lagi dilain cerita.. Assalamualiakum....
.

No comments:

Post a Comment