Exam Bulan Mac...

Assalamualaikum..
Sekarang baru boleh update blog .. Seminggu yg lalu aku ade ujian bulan mac.. Hari nie baru boleh update blog.. rindu sangat.. .. Kite balik semula pasal ujian mac.. Ujian 2 ade yg susah n ada yang senang.. semalam, teacher Napisah iaitu teacher math kitorang bg markah bagi subject math.. smpai kat giliran aku, teacher cakap aku boleh 1oo%.. Terkejut betul..!! Ini 1st time aku dapat 100%.. OMG!! Aku memang tak sangka.. Setahu aku laa sepanjang aku sekolah menengah aku tak pernah dapat markah penuh.. Tak sangka tu.. Dalam kelas aku 6 0rang dapat markah penuh.  Aku cakap sal nie bukan nak tunjuk2 okey.. jangan salah faham pulak..  habis cite pasal subject math.. Ari tu jugak cikgu sej, cikgu Shakri sebut nama budop2 leh a bg subject sej.. lam 6 orang alangkah sedih nye aku x termasuk.. Lam ramai2 pelajar girls.. seorang je yang dapat "a'.. sedih3..  tapi tak pe.. ujian ader lagi sebelum menduduki pmr.. kita akan berusaha bersungguh dan buat yang sebaik mungkin.. Chayokk..
Okey laa.. sampai sini saja pasal ujian mac. kite sambung cerita lain pada masa akan datang. bye,bye,bye.. c u next time....
u read i write.

No comments:

Post a Comment